Hatékony fiókműködtetés
Program
A képzés célja, hogy segítse a pénzintézeti fiókok hatékonyabb működését. Ismerjük az ügyfeleinket? Tudjuk mikor lesznek elégedettek? Mit tudunk tenni az ügyfél minőségi kiszolgálása érdekében? Hogy javítja ez a működési hatékonyságot? És az ott dolgozók igényei?
Határozzuk meg együtt az ügyféligényeket és így javítsuk a pénzintézeti fiókok működési hatékonyságát!
Megfelelő létszámú jelentkező esetén a tanfolyamot egyeztetett időpontban, kihelyezett formában is meg tudjuk tartani.
Kinek ajánljuk?
- Döntéshozóknak, akik a bank stratégiáját alakítják
- Fiókvezetőknek, területi vezetőknek, hálózati vezetőknek, akik hatással vannak a fiókon belüli folyamatok megváltoztatására.
Kapcsolat
- Témavezető: Berendi Judit
- Ügyfélkapcsolati menedzser: Lájer Enikő
- Információs vonal: 06-1/224-0715
Tematika
- Középpontban az ügyfél: Mi az, amit az ügyfeleink várnak? Mit jelent az ügyfélélmény? Milyen faktorok határozzák meg az ügyfél benyomását? Mit tehetünk, hogy befolyásoljuk?
- Középpontban a fiók: Mi az, amit a dolgozóink várnak? Hogyan tudok a fiók erőforrásával gazdálkodni? Hogyan tudnak a dolgozók az ügyfelekkel foglalkozni?
- Svéd modell, a legjobb gyakorlat: Hogyan emeljük be az alulról jövő kezdeményezést a mindennapi folyamatokba? Mit és miért érdemes megváltoztatni?
- Egy esettanulmány közös feldolgozása: A résztvevők kisebb csoportokat alkotva 3 esetet közösen feldolgoznak, majd bemutatják az eredményeket és azt a résztvevők közösen kiértékelik.
Programinformáció
Tanfolyam dátuma | Megrendelhető |
Ár | Kérjen ajánlatot! |