Hatékony fiókműködtetés

Program

A képzés célja, hogy segítse a pénzintézeti fiókok hatékonyabb működését. Ismerjük az ügyfeleinket? Tudjuk mikor lesznek elégedettek? Mit tudunk tenni az ügyfél minőségi kiszolgálása érdekében? Hogy javítja ez a működési hatékonyságot? És az ott dolgozók igényei?

Határozzuk meg együtt az ügyféligényeket és így javítsuk a pénzintézeti fiókok működési hatékonyságát!

Megfelelő létszámú jelentkező esetén a tanfolyamot egyeztetett időpontban, kihelyezett formában is meg tudjuk tartani.

Kinek ajánljuk?

  • Döntéshozóknak, akik a bank stratégiáját alakítják
  • Fiókvezetőknek, területi vezetőknek, hálózati vezetőknek, akik hatással vannak a fiókon belüli folyamatok megváltoztatására.

Kapcsolat

Tematika

  • Középpontban az ügyfél: Mi az, amit az ügyfeleink várnak? Mit jelent az ügyfélélmény? Milyen faktorok határozzák meg az ügyfél benyomását? Mit tehetünk, hogy befolyásoljuk?
  • Középpontban a fiók: Mi az, amit a dolgozóink várnak? Hogyan tudok a fiók erőforrásával gazdálkodni? Hogyan tudnak a dolgozók az ügyfelekkel foglalkozni?
  • Svéd modell, a legjobb gyakorlat: Hogyan emeljük be az alulról jövő kezdeményezést a mindennapi folyamatokba? Mit és miért érdemes megváltoztatni?
  • Egy esettanulmány közös feldolgozása:  A résztvevők kisebb csoportokat alkotva 3 esetet közösen feldolgoznak, majd bemutatják az eredményeket és azt a résztvevők közösen kiértékelik.

Letölthető anyagok

További részletes infomációért keressen minket elérhetőségeinken!

Programinformáció

Tanfolyam dátuma Megrendelhető
Ár Kérjen ajánlatot!