Képesített Big Data szakértő képzés (3 nap)

Program

A nagy adatok, mint a pénzügyi tranzakciók és ügyfél-interakciók eredményeként, a hatalmas információmennyiséget generáló vállalatok, beleértve a nem strukturált formában képződő adattömeget is.
Tágabb értelemben egy olyan hatalmas és komplex adatállomány, amely a hagyományos adatfeldolgozási folyamatok és módszerek kezelése már nem elegendő.
Ez a hatékony adatfeldolgozás segítséget nyújt a vállalkozónak, hogy mélyebben megértse üzleti folyamatait és feldolgozza a digitális üzleti interakciókat. Legyen Ön is képben az adatmenedzsment hazai és nemzetközi trendjeivel!

Tanfolyamunkon keresztül működési megoldásokon és esettanulmányokon keresztül bemutatjuk, milyen banki megoldásokat vezetett be egyes intézmények, és milyen üzleti eredményt tudtak ezek generálni. Üzleti területre fókuszálva, az üzleti felhasználók szemszögéből bemutatják a Big Data elemzésére szolgáló eszköztárat és tipikus céljait.

A képzést e-vizsga zárja. A vizsgát sikeresen teljesítők a Bankárképző által kiadott „Képesített Big Data szakértő” minősítést szereznek.

A képzési időpontok: 2018. június 4- 5-6. 
A vizsga időpontja: 2018. június

Ár: 235.000 Ft + Áfa, vizsgadíj 20.000 Ft + Áfa, összesen: 255.000 Ft + Áfa



Kinek ajánljuk

A programot ajánljuk:

  • a Big Data világába, amely megtekintheti a bankok azon szakembereit,
  • akik egyidejűleg üzleti hasznot keresnek a digitálisan képződő adattömegben,
  • akik nemcsak elméletben szeretnék megismerkedni nagy adat eszközökkel, hanem szeretnék sajátkezűleg kipróbálni szinte a teljes repertoárt.

    Munkakör szerint ajánljuk:

  • termékfejlesztés, marketing és üzletviteli szakértők,
  • számviteli, elemzési, kontrolling terület dolgozóinak, 
  • pénzügyi kockázatkezelési és treasury területének dolgozóknak.

Tematika

0.Nap
Online technológiai felkészítő
- E-learning tananyag
- Bankárkézpő iPython notebookok elérése és Python programozási és adatfeldolgozási alapismeretek
- Bankárképző Big Data Discovery eszköz és R statisztikus szoftver elérése, adatelemzés alapjai

1.nap
A nap célja, hogy bevezetést nyerjünk a Big Data menedzselésének területére, képeket kapjunk az adatgyűjtés módjáról és gyűjtsük össze és kezeljük a kliens adatait.

I. Blokk: Ügyfélanalitika és nagy adatok.
• Adatgyűjtési megoldások, adatforrások (Facebook / LinkedIn / Twitter / Web / log / egyéb jellemzőik) Adatelemző eszközök (Python, R). Speciális megoldások (Hue, Cloudera).
• Nagy adatok klaszterek kiépítése és adatletöltési módozatok (napi, streaming, stb.)
• Esettanulmány: adatgyűjtés publikus adatforrásokból: Web és Facebook adatgyűjtés, szenzoradatok rögzítése

II. Blokk: Adatgyűjtés buktatói
• Zaj és torzítás (bias) az adatokban.
• Adatgyűjtés kapcsolatos adatvédelmi megfontolások
• Interdiszciplináris adatkezelés, mester adatkezelés, deduplikáció
• A felhasználó többdimenziós megközelítése.

III. Házi feladat: adatgyűjtési példák megoldása az e-learning felületen

2.Nap
A nap célja a belső üzleti folyamatok megértése és a legfontosabb belső folyamatok. A hallgatók képesek lesznek üzleti folyamatok elemzésére, tervezésére és újratervezésére, egy cég hatékonyságának növelésére a digitális üzleti csatornák hatékony kihasználása.

IV. Blokk: Digitális marketing
• Bevezetés a digitális marketingbe, a digitális marketing specialitása, irányvonalai
• Digitális marketinginformációs rendszerek, információgyűjtési források, adatfeldolgozási módszerek és gyakorlat
• Az online marketing kihívásai. Online marketing módszerek, közösségi média marketing és gyakorlati fejlesztések
• A digitális marketing stratégia kialakítása, megalkotási lépései, helyzetelemzés, célok kitűzése, stratégia kidolgozása .
• Bevezetés a folyamatmenedzsmentbe, a folyamatmenedzsment alapjai közé
• Digitális marketing és a folyamatmenedzsment

VI. Házi feladat: digital marketing esettanulmány feldolgozása és rövid példák megoldása az e-learning felületről

3.Nap
Célja, hogy az üzleti analitikai és a nagy adatismertség a prediktív modellezés és a kockázatelemzés területén gyakorlatban elmélyítse. A kockázatkezelési folyamatok kialakításán alapul véve egy egységes kockázatkezelési folyamatot, amely segíti a céget a jövőben várható kockázatok meghatározásában, valamint számszerűsíti a vevő értékét és a potenciális veszteség mértékét. Az Oracle Big Data Discovery-t és R statisztikai szoftvert használják.

VII. Blokk: Prediktív modellezés
• Bevezetés az előrejelzések témakörébe, mi az a prediktív Big Data modell?
• Modellezési módszertanok, régi regresszió és újhullámos (véletlenszerű erdő, xgboost) módszerek
• Hogyan válasszunk modellezési módszertant a Big Data világában?

VIII. Blokk: Kockázatkezelés a gyakorlatban.
• Bevezetés, kockázat fogalma, kockázat a digitális marketingben.
• Kockázatkezelés eszközzei. Kockázati tényezők feltérképezése, online adatgyűjtési források. Ügyfélkockázat felmérése.
• Kockázatmenedzsment a gyakorlatban.

Vizsga
A hallgatók e-vizsgát tesznek egy tanfolyamon elhangzott ismeretekről. A tesztek mellett az online környezetben kis feladatpéldák megoldhatónak kell lenniük az elhangzott ismeretek megértéséről. Az online felületen gyakorló példák elérhetők a sikeres vizsgafelkészülést segítőként.


Ár

Tanfolyam ára: 235 000, - Ft + Áfa
Vizsgadíj: 20 000, - Ft + Áfa
Pótvizsgadíj: 20 000, - Ft + Áfa

Kedvezmény

Kapcsolat

Témavezető: Dr. Madar László
Ügyfélkapcsolati menedzser: Szabó Noémi
Információs vonal: 06-1 / 224-0715

Letölthető anyagok

Programismertető

Programinformáció

Tanfolyam dátuma 2018. június 4. 9:00
Program vége 2018. június 6. 16:00
Jelentkezési határidő 2018. máj. 30. 23:55
Ár 255 000 Ft + Áfa
Erre a tanfolyamra már nem tudunk jelentkezést elfogadni!
255 000 Ft + Áfa