Banki termékek dinamizálása a digitális dimenzióban
Program
Ezen a képzésen is biztosítjuk a választást a helyszínen vagy az élő online módon történő részvétel között. Amennyiben a járványhelyzet indokolja, a képzés csak online módon kerül megtartásra.
Miért vegyen részt az oktatáson?
Mert, a kurzus a pénzügyi szektor technológiai és digitális átalakulásának legfontosabb kihívásait és legjobb iparági megoldásait tárgyalja. A klasszikus kereskedelmi bankoknak a sikeres jövőbeli működés érdekében meg kell ismerniük a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket, a pénzügyi szektor kihívásait. A diszruptív technológiai megoldások a banki digitalizáció kihívásai révén a szervezet funkcionális területein keresztül kifejtett szinergiahatása révén, nem csupán informatikai kérdésként jelentkeznek, átszövik a teljes szervezetet.
Amennyiben érdekli, hogy miképp fejlesszük a banki eszközpark és napi üzemmenet hatékonyságát a diszruptív digitális megoldások által, csatlakozzon, hogy megismert a piacvezető megoldásokat a hazai és nemzetközi banki tapasztalatok alapján!
Szerezzen a gyakorlatban alkalmazott tudáson nyugvó naprakész, magas szintű szakmai ismereteket!
Kinek ajánljuk?
Mindenkinek, akit érdekel a bankszektort érintő diszruptív technológia dinamikusan fejlődő világa. A piac előtt haladni vágyóknak, leendő banki innovátoroknak, illetve azoknak akik, banki digitalizációval szeretnének foglalkozni vagy már azzal foglalkoznak.
Szakmai irányultság szerint ajánljuk vezetőknek, termékfejlesztőknek, üzleti támogatóknak, informatikusoknak, folyamatszervezőknek, kockázatkezelőknek, marketingeseknek, jogászoknak.
Részletek
Az előadások formája: online követheti Webex programon keresztül (a Cisco professzionális alkalmazása).
Az előadások a hazai szakértők megosztott tapasztalatán (OTP Bank Nyrt.) alapulnak, ugyanakkor biztosított a hallgatóságnak rendkívül magasfokú interaktívitása a folyamatos kérdezés lehetőségén keresztül (chaten vagy akár élőszóban).
Összesen 8 x 45 perc= 6 óra
A kurzus nyelve: magyar
Idősáv: 16:00- 20:00
A digitalizáció nyújtotta potenciáli termékfejlesztésben való kiaknázása nagymértékben meghatározza a tradícionális bankok, fintech, bigtech vállalatok hármasának jövőbeni versenypiaci helyzetét. Az új irányok a digitalis termékfejlesztésben kurzus keretében a hangsúly a banki/ügyfélszemmel érzékelhető jövőbeni payment lehetőségekre, az innovációs stratégiára (insourcing/outsourcing) és a harmadik feles értékesítésre helyeződik.
A diszruptív technológiai megoldások a banki digitalizáció kihívásai révén a szervezet funkcionális területin keresztül érvényesülő szinergiahatása révén, nem csupán informatikai kérdésként jelentkeznek, hanem átszövik a teljes szervezetet.
A Pénzügyi disruptív technológiákkal kapcsolatos tudás felhalmozódásából megszületett az iparági szinten kiemelkedő szakemberekre (OTP) gyakorlati tudására épülő Új irányok a digitális termékfejlesztésben kurzusunk, amely a pénzügyi szektor technológiai és digitális átalakulásának legfontosabb kihívásait és legjobb iparági megoldásait tárgyalja. A kurzus keretében célkeresztbe kerül a jövőbeli fizetési lehetőségek opciói, az elektronikus pénzek, crypto valuták térnyerése, a szabályozó szerepe, míg az innovációs stratégia outsourcing/insourcing kérdésköre mentén a stratégia megvalósításának mikéntje, továbbá az ügyfélszemmel is érzékelhető robotizációs megoldások témaköre, kiemeltképpen fókuszban a robotok szolgáltatási tevékenységbe történő hatékony implementálásának lehetőségeivel, figyelemmel a jelen munkavállaló jövőbeli folyamatokban betöltött szerepkörére.
Amennyiben érdekeli, hogy a diszruptív digitális megoldások által miképp fejlesztjük a banki eszközparkot és a napi üzemmenet hatékonyságát, csatlakozzon Ön is, hogy megismerje a piacvezető megoldásokat a hazai és nemzetközi banki tapasztalatok alapján!
Szerezzen a gyakorlatban alkalmazott tudáson nyugvó naprakész, magas szintű szakmai ismereteket!
Tematika
1. NAP (2021. november 10.):
- A payment jövője
- Mivel fizetünk a közeli jövőben?
- A crypto valuták térnyerése
- Elektronikus pénzek helyzete
- A kibocsátás/elfogadás kihívásai (BigTech-ek, Fintech-ek térnyerése a pénzpiacokon)
- Szabályozó szerepe
- Outsourcing vs insourcing stratégia
- Az innovációt házon belül vagy kívűl valósítsuk meg?
- Stratégia a gyakorlatban
2. NAP (2021. november 24.):
- Innovációs stratégia ügyfélszemmel
- Robotizáljunk-e?
- Milyen robotok vannak?
- Milyen robotot implementáljunk: service vagy sales, vagy mindkettőt?
- Hogyan használjuk a mesterséges intelligenciát vagy gépi tanulást?
- Mi lesz a netbankkal / Call Centerrel / a fiókhálózattal?
- Mi vár az ügyfélre a jövőben?
- Hová tűnik az ember a folyamatból?
- Harmadik feles értékesítés - ügynöki értékesítés jövője
- Mit jelent az ügynöki digitalizáció az ügyfélre nézve?
- Hogyan segíti elő ez a folyamatokat?
- Lenyomja-e az árakat?
Előadók
Dobák László az OTP Bank Nyrt. Partnerértékesítési vezetője 2016 óta. Fő fókuszterületei a következők:
• Nemzetközi üzletfejlesztés (harmadik féles értékesítése) az OTP Csoporton belül (Bulgária, Oroszország, Szlovénia, Horvátország, Románia, Szerbia, Ukrajna és Montenegró).
• Üzleti értékteremtés a szinergián alapuló know-how-transzfer révén az OTP-csoporton belül.
• Partneri együttműködés támogatása informatikai megoldások fejlesztésével.
• Munkacsoport hatékonyságot növelő robotizáció.
Korábban az Axa Bank magyarországi fióktelepének értékesítési igazgatója volt 2012-2016 között, ahol a Lakossági Bank termékértékesítésére és az értékesítésszervezés fejlesztésére összpontosított.
2007-ben MBA fokozatot szerzett banki ügyekben, a Wyomingi Egyetem Gazdasági Főiskoláján vállalati pénzügyekből, 2001-ben pedig a Budapesti Corvinus Egyetem pénzügyi diplomáját szerezte meg.
Feladata, hogy továbbra is a folyamatos értékteremtésre összpontosítson, miután az értékesítési partnereket a legrelevánsabb "ügyfeleknek" értette. Szívesen foglalkozik az értékesítéssel és az értékesítési folyamatok automatizálásával / robotizálásával / az emberi értékek maximalizálása érdekében - több emberi tapasztalatról gondoskodott, mint emberről adminisztrációra.
Kiss László az OTP Bank Nyrt. a bankkártyaelfogadás értékesítés és Cross Border Sales vezetője.
2005-ben pénzügyi diplomát szerzett a Budapesti Corvinus Egyetemen, majd 2008-ban jogi posztgraduális diplomát az ELTE-n.
Jelenleg egy nemzetközi executive MBA programban vesz részt, amelyet a SEED és a Maastricht School of Management irányít.
2018 óta aktív résztvevője a fizetési megoldások implementálásának és kereskedői akvizícióknak Magyarországon és az OTP Csoport országaiban. A Bank stratégiája megváltozott: határokon átívelően gondolkodunk, ennek köszönhetően előtérbe került a digitalizáció, a digitális megoldások, amelynek keretein belül új és dinamikus megoldások keresése került előtérbe.
“Erős és dinamikus csapatunk nap mint nap dolgozik, hogy megfeleljen a meglévő és új ügyfélelvárásoknak, támogassa stratégiájukat és üzleti partnerként segítsen elérni üzleti céljaikat.”
Missziója a gyakorlatban is bevezetett fizetési innovációk értékesítésére irányul a Globális Világtól a közép-kelet-európai régióig. Ezenfelül az OTP-ügyfelek piaci helyzetének és stratégiájának javításával és megerősítésével kapcsolatos jelenlegi feladataival Magyarországon és a csoporton belül is erősíti az OTP Bank Nyrt fizetési szolgáltatási tevékenységét.
Kapcsolat
- Témavezető: Prisznyák Alexandra
- Ügyfélkapcsolati menedzser: Regős Teréz
- Információs vonal: 06-1/224-0714
Programinformáció
Tanfolyam dátuma | 2021. november 10. 16:00 |
Program vége | 2021. november 24. 20:00 |
Jelentkezési határidő | 2021. október 27. 23:55 |
Ár | 115 000 Ft + Áfa |