Üzleti, banki angol nyelvi képzés
Program
Zavarban van, ha angolul kell prezentálnia? Keresi a szavakat egy üzleti tárgyaláson?
Önnek ajánljuk képzésünket – mi nemcsak nyelvet tanítunk, de fejlesztjük a prezentációs és tárgyalási készségeit is!
A tanfolyam fókuszában az üzleti kommunikációs készségek fejlesztése áll a nyelvhelyesség mellett.
A pénzügyi világból vett valós, gyakorlati szituációkon keresztül sajátítják el a hallgatók a szükséges nyelvi ismereteket. A képzés során olyan kifejezések, panelek, kommunikációs fordulatok és érveléstechnikai nyelvi eszközök elsajátítására és alapos begyakorlására helyezzük a hangsúlyt, amelyek az üzleti életben való sikeres és hatékony kommunikációhoz elengedhetetlenek.
A képzésen gyakorolhatja a
- tárgyalásokon, meetingeken való megfelelő kommunikációt
- döntési szituációkban, vitákban való hatékony érvelést
- prezentáció, bemutató tartását, előadást.
A képzés időtartama 3 hónap (heti 2 x 1,5 óra).
Személyre szabott feladatokkal, az egyéni előrehaladást mérve segítjük elő jövőbeni sikerét!
Kinek ajánljuk?
A képzést olyan pénzügyi, banki szakembereknek ajánljuk, akik munkájuk során angol nyelven tárgyalnak, prezentálnak, és szeretnék fejleszteni egyidejűleg a nyelvi és a prezentációs, előadói készségeiket is.
A képzés már feltételez egy biztos angol nyelvtudást, amit felvételi beszélgetésen mérünk fel.
Tematika
1. Tárgyalás
- tárgyalópartnerek kommunikációja a megbeszélésen és a megbeszélések között
- a tárgalás témájának, céljának, időtartamának rögzítése
- tárgyalás lefolytatása
- a partner érdekeinek felsimerése, figyelemmel kisérése
- reagálás a tárgyalópartner érveire, felvetéseire
2. Munkahelyi megbeszélések
- munkatársak egymás közötti kommunikációja
- munkamegbeszélés megnyitása, vezetése, lezárása
- aktív részvétel egy munkahelyi megbeszélésen
- vélemények kifejtése, reagálás mások véleményére
3. Üzleti kultúra
- van-e különbség a hazai és nemzetközi üzleti kultúrában?
- mire célszerű figyelni?
- hogy igazodjunk el az eltérő kulturákban,
- hogy jelenik meg az eltérés a kommunikációban
4. Prezentáció
- prezentáció felépítése
- elvárt, célszerű tartalma
- sikeres prezentálás, az üzenetek “átadása”
5. Telefonhívás, telefonos megbeszélés
- telefon, skype, konferencia megbeszélés
- hogy kezdjük, mire figyeljünk
- mi van, ha nem értjük?
6. Könnyed beszélgetések
- elég laza vagy?
- munkahelyen értekezlet, tárgyalások szünetében, kávézás közben miről beszélgessünk és hogyan?
Kapcsolat
Érdeklődjön személyesen munkatársunknál!
Programinformáció
Tanfolyam dátuma | Megrendelhető |
Ár | Kérjen ajánlatot! |
Helyszín | Nemzetközi Bankárképző Központ Zrt. - 1011 Budapest, Szalag u. 19. |