A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Private-banking.hu: az exkluzív pénzügyi szolgáltatásokra szakosodott portál első éve

Magyarországon az elmúlt évtized egyik legdinamikusabban növekvő pénzügyi szegmense volt a Private Banking, aminek a pénzügyi szolgáltatók és az exkluzív ügyfélkör is kiemelt figyelmet szentelt.

Legalább ilyen izgalmasnak ígérkezik a következő évtized is, hiszen folyamatosan nő a Private Banking szolgáltatás keretében kezelt ügyfélvagyon és az ügyfelek száma, továbbá erősödőben van a privátbanki szegmens digitalizációja is.

E trendet igazolja, hogy 2020 második negyedévében útjára indult hazánk első, kifejezetten a Private Bankinggel foglalkozó tematikus oldala, a Private-Banking.hu.

Az eddigi tapasztalatokról és visszajelzésekről kérdezzük mai cikkünkben a portál két szerkesztőjét: Tábor Istvánt, a tulajdonos Trinety Media ügyvezetőjét és Nádházi Norbertet, a Private-Banking.hu pénzügyi szakértőjét.

Milyen céllal jött létre a Private-Banking.hu portál és kiknek szól?

Tábor István: Portálunk független médiumként, kifejezetten a privátbanki ügyfelek tájékoztatására jött létre. Objektíven szeretnénk bemutatni a hazai és nemzetközi privátbanki trendeket és beszámolni a vagyonos ügyfeleket érintő legfontosabb aktualitásokról. Ugyanakkor hasznos információkkal szolgálhatunk bárkinek, aki érdeklődik a téma iránt.

Nádházi Norbert: A Private-Banking.hu portál legfontosabb előnye abban rejlik, hogy nemcsak érdekességként, vagy figyelemfelkeltés céljából foglalkozik a privátbanki szegmenssel, hanem a vagyonos ügyfélkör valódi dilemmáira fókuszál. Magas szakmai színvonalon, elmélyülve a témában, de közérthető nyelven.

 

A Private Banking köztudottan egy konzervatívabb szolgáltatás, ahol a diszkrét, személyes konzultáció kiemelt tényezőnek számít. Ezenkívül a jelenlegi ügyfelek zöme a szenior korosztályból kerül ki. Úgy érzitek, van igény az online információkra ebben a szegmensben?

Tábor István: Nagyobb, mint bármikor korábban. Egyrészt a digitális transzformációra való igény ügyféloldalról és szolgáltatói oldalról is évek óta jól látszódik a piacon. Gyorssá, hatékonnyá teszi a szolgáltatást, földrajzi megkötések nélkül, ami a globalizált világban kulcsfontosságú. Másrészt a koronavírus-pandémia is ráébresztette a világot a digitalizáció előnyeire. Így felértékelődnek a hiteles és objektív hírforrások online információi.

Nádházi Norbert: A digitális transzformáción és a koronavíruson túl az ügyfélstruktúra változása miatt is a virtuális térre kerülhet a fókusz az információgyűjtés során. Zajlik a generációváltás, sikeres startupperek válnak privátbanki ügyféllé és egyre több topmenedzser is fókuszba kerül a szolgáltatóknál. Mindhárom ügyféltípus magas szinten digitalizált és online gyűjti az információkat a döntéseihez.

 

Hogyan épül fel a Private-Banking.hu oldal? Mire számíthatnak a látogatók?

Tábor István: A portál több részből épül fel. Közel 80 cikk található már rajta, valamint egy több mint kétszáz szót tartalmazó befektetési szótár. Az egyik legfontosabb részként mégis a szolgáltatói adatbázist emelném ki, ahol az ügyfelek megismerhetik és összehasonlíthatják a Private Banking szolgáltatókat.

Nádházi Norbert: A cikkek egy része ún. állandó tartalom, ami a Private Banking alapjaival foglalkozik. Számlanyitással, privátbanki stratégiákkal és a különböző befektetések szerepével, előnyeivel és hátrányaival a portfólión belül.

A hétről hétre frissülő cikkek pedig olyan aktualitásokkal foglalkoznak, mint például a generációváltás, a koronavírus idején fontos pénzügyi teendők és a várható inflációs hatások elleni védekezés. Viszont pezsdítő tartalmakkal is készültünk, mint például luxusutazásokról, exkluzív termékek vásárlásáról, vagy motiváló milliárdosok életpályájáról.

 

Van kedvenc témátok, vagy cikketek, amit szívesen ajánlanátok a jövőbeli olvasóknak?

Tábor István: Természetesen van. Kezdésnek a Private Banking 25 legfontosabb kérdésével foglalkozó összefoglaló cikkünket ajánlanám az érdeklődőknek, amivel gyorsan képbe lehet kerülni. A minőségi borokhoz köthető szenvedélyem miatt pedig az egyik személyes kedvencem az a cikk, ami a borban és whiskyben rejlő befektetési lehetőségeket mutatja be.

Nádházi Norbert: A Private Banking szegmensben sok a félreértés, ezért én a legnagyobb privátbanki tévhitekről szóló cikket ajánlanám az olvasók figyelmébe. Egzotikus pénzügyi témaként pedig az offshore megoldásokkal és letelepedési kötvényekkel foglalkozó cikkeket említeném az egyik kedvencemként.

 

Külön örömmel és büszkeséggel tölt el minket a portál kapcsán, hogy korábban mindketten a Bankárképző diákjai voltatok. Mennyire tudjátok hasznosítani az életben és a Private-Banking.hu projekt kapcsán a nálunk megszerzett ismereteket?

Tábor István: Egy 12 weboldalt működtető és országos rendezvényeket szervező ügynökség vezetőjeként naponta szükségem van a pénzügyi tudásra. Ennek fontos részét képzik a Bankárképzőnél tanult befektetési ismeretek is. Az általunk szervezett borászrendezvényeken, vagy borkóstolókon is hasznos lehet a mélyebb pénzügyi ismeret, hiszen a kapcsolatépítés során felmerülhet ilyen téma is.

Bátran ajánlom a képzéseket a cégvezetőknek és a privátbanki ügyfeleknek.

Nádházi Norbert: Nekem az elmúlt 5 év nagy része a bankmarketing világában telt el. Nyolc különböző projektben vettem részt, ahol pénzintézetek, alapkezelők, hitelkártya kibocsátó cégek és biztosítók kommunikációját támogattam külsős szakemberként. Így naponta használnom kellett a Bankárképzőnél megszerzett tudást, ami jól kiegészítette a felsőoktatási tanulmányok elméleti megközelítését.

Főiskolai hallgatóknak és egyetemistáknak is bátran ajánlom a Bankárképző képzéseit.

 

Mire számíthatunk 2021-ben a Private-Banking.hu portálon?

Tábor István: Nő a látogatottságunk, és a hazai Private Banking szolgáltatók közül is egyre többen érdeklődnek az együttműködési lehetőségekről. Izgalmas évre számítunk.

Nádházi Norbert: 2021-benegyre több saját kutatási eredménnyel, szolgáltatókkal készített interjúkkal és statisztikákkal szeretnénk előrukkolni az olvasók részére. Végül, de nem utolsó sorban az első negyedévben érkezik a „Magyar privátbanki körkép 2020” elnevezésű kérdőívünkből készült összefoglalónk is.

Image

Szalag u. 19. 1011 Budapest

Központ: +36 1 22 40 700

Ne maradjon le aktuális programjainkról és különleges kedvezményeinkről sem!

Image